Na het lezen van deze blog weet je waarom interview in bedrijfsvideo zo goed werkt, maar ook wat de nadelen zijn. Maar laten we eerst een beetje uitzoomen. Interviews zijn er in veel vormen. Van human interest tot confronterend. Interviews voor bedrijfsvideo's zijn meestal informatief. Een bedrijfsvideo is natuurlijk niet de TV Show. De geïnterviewde is de enige die van belang is voor de kijker. De interviewer hoor en zie je meestal niet in een bedrijfsvideo.

IMG 3201 bewerkt 1200x400

Video SEO is het verbeteren van zoekmachineresultaten met een filmpje. Het is een manier om je bedrijf hoger te laten eindigen in organische zoekresultaten. Video SEO biedt een extra peiler om je vindbaarheid te verbeteren en biedt je bovendien alle voordelen van het communiceren met video.

Video SEO

Video SEO, 5 tips & tricks

feedback vragen levert geld op

Heb jij je nou ook altijd al afgevraagd waar en waarmee je je website kunt verbeteren? En waar je moet beginnen? Het antwoord is eenvoudig: vraag het je bezoekers! Als je weet wat je bezoekers beweegt dan kun je daarmee je website verbeteren zodat deze beter aansluit op de behoefte van je bezoeker. Hierdoor gaan ze deze sneller tot actie over. Feedback vragen levert dus geld op.

Hoe is het gesteld met de mate van innovatie bij de ondernemers van Netwerk A2?*
Tijdens de ontbijtsessie van 28 augustus 2015 vroeg ik dit de leden.

Vraagstelling

Ik heb hen het volgende gevraagd:
Wie van jullie gelooft dat vernieuwing/innovatie belangrijk is binnen de sector waarin je werkzaam bent?
Wie van jullie heeft in de afgelopen jaar zijn product/dienstverlening écht vernieuwd (ofwel, expliciet merkbaar voor de klant)?

Het klinkt misschien logisch, maar voor veel mensen is het iedere keer weer een opgave om iets schoon te krijgen. Misschien omdat ze de goede spullen niet hebben of omdat de zin er niet is. Bij veel bedrijven wordt er zelf zomaar wat 'bijgeklust' door werknemers, die daardoor het werk waar ze goed in zijn (het eigen werk), dus even niet doen. Het is verstandiger om mensen in te huren die dit werk sneller en met de goede producten doen. Dit geldt niet alleen voor de schoonmaak, maar ook in andere branches. Zo moet een autohandelaar niet zelf zijn pand willen schilderen. En iemand die verzekeringen afsluit, niet zijn eigen website bouwen. Zoek de goede mensen om je heen, misschien wel door middel van een netwerkvereniging. 

Dan kan iedereen doen waar 'ie goed in is.

Frank de Bruin

 


 

 

 

 

 

Deelnemers Netwerk A2